Garantie & klachten

Garantie

Ik vind het uiterst belangrijk om mijn sieraden goed aan te leveren en dat je er lang plezier van hebt. Toch kan het wel eens voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens de verzending of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. QT4 geeft een maand garantie op de sieraden vanaf de datum van aankoop. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hierover te maken.

Neem contact op met QT4 via het contactformulier op de website, via de mail (info@qt4.nl) of via WhatsApp. QT4 stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van eventuele reparatie en verzending. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Let op: de garantie is niet van toepassing op:

  • verkleuring van het metaal door aanraking met vocht, parfum en/of andere cosmetica;
  • slijtage, beschadiging of breuk van sieraden of onderdelen door ondeskundig gebruik, doordat het sieraad gevallen is of ergens achter is blijven hangen;
  • verkleuring of slijtage van draad/koordjes.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Het is aan te raden om klachten eerst bij QT4 kenbaar te maken door te mailen naar info@qt4. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil.